Wie zijn wij?
Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor dat zich richt op het Midden- en Kleinbedrijf, met name starters, eenmanszaken, vennootschappen onder firma en particulieren.
Wij stellen ons ten doel om de belangen van onze klanten optimaal te behartigen.
Deze belangen gaan verder dan “alleen maar” administratie en belastingzaken.
Persoonlijk contact en regelmatige informatie over de gang van zaken binnen de onderneming van onze klant staat daarbij centraal.
Wat doen wij?
Op de eerste plaats doen wij wat ieder kantoor in ons vak doet:
- Boekhouding
- Belastingaangiftes (Omzet- en Inkomstenbelasting/premies)
- Jaarrekeningen
- Aanvragen toeslagen
Maar ook voor juridisch advies, bezwaar en beroep kunt u bij ons terecht op no cure no pay basis.
Veel belangrijker is dat u informatie krijgt, direct na de verwerking van uw administratie!
Hierdoor kunt u tijdig maatregelen nemen daar waar het nodig is en wel op het juiste moment, en niet pas na afloop van het jaar, als het misschien te laat is.
Wat kunt u zelf?
Dat hangt af van uw boekhoudkundige kennis en aanleg en wat u zelf wilt doen.
Bij ons is veel mogelijk; zo kunt u bijvoorbeeld in uw eigen boekhoudprogramma de administratie bijhouden en ons de opdracht geven om deze tussentijds te controleren en/of de BTW aangifte en jaarrekening te verzorgen.
Ook begeleiding in het opzetten en bijhouden van uw administratie met ons boekhoudpakket (Snelstart) behoort tot de mogelijkheden.
U kunt dan zelf beslissen wat u zelf wilt doen en wat u aan ons overlaat. Bijvoorbeeld als u het te druk heeft met andere zaken.